fbpx

Zapraszamy Cię do skorzystania z naszego kalkulatora On-line lub do kontaktu

kalkulator On-line

kontakt

Projektowanie reklam

Projektowanie reklam

Każda firma potrzebuje reklamy. Jej forma i nośniki zależeć będą od profilu i oferty przedsiębiorstwa. Nawet z małym budżetem musisz inwestować w promocję, żeby potencjalni klienci dowiedzieli się o Twojej ofercie. Dlatego powiedzenie „reklama dźwignią handlu” jest wciąż tak aktualne.

Jak zaprojektować reklamę firmy?

Marketing wymaga odpowiedniej strategii, a przekazy muszą mieć określony cel. Dodatkowo niezbędna jest wiedza na temat grupy docelowej, aby dobrać środki przekazu, które do ludzi z takiej grupy trafią. Planując kampanię, a nawet pojedyncze reklamy bardzo łatwo jest stworzyć komunikat, który trafi w próżnię. Dlatego podpowiemy Ci, jak zaprojektować reklamę , która będzie skuteczna.
Reklama musi przede wszystkim trafić do odpowiedniego odbiorcy. Następnie musi zwrócić jego uwagę i wywołać jakieś emocje. Mogą to być ciekawość, zachwyt czy niepokój. Jeżeli reklama powinna eksponować na jakiś problem i proponować sposób jego rozwiązania – ofertę Twojej firmy. Ale ważna jest też estetyka, dobór kolorów i kompozycja. Nie można przesadzić z ilością informacji. Tworzymy reklamy, które biorą wszystkie te aspekty pod uwagę.

Projektowanie reklam drukowanych

Projektowanie reklam do druku wymaga wiedzy na temat nośników i wymagań, jeśli chodzi o przygotowanie grafiki do druku. W zależności od formatu, rodzaju druku i samego projektu, wytyczne mogą znacznie się różnić. Trzeba już na początkowym etapie uwzględnić to, aby finalny produkt był dobrej jakości. Korzystając z usług profesjonalistów, nie musisz się tym martwić.

Tworzenie reklam internetowych

W sieci również są pewne standardy, dzięki którym możliwe jest tworzenie reklam skutecznych i dobrej jakości. Dopasowanie rozmiaru do miejsca, w jakim taki internetowy baner będzie zamieszczony, to jeden z podstawowych aspektów, na który trzeba zwrócić uwagę. Ale w tym interaktywnym środowisku możesz również urozmaicić przekaz o animacje. Jeśli projektant dobrze wszystko wyważy, otrzymasz skuteczną i profesjonalnie wyglądającą reklamę.

Po czym poznać dobry projekt reklamy?

Są pewne kryteria, które pomogą ocenić, czy projekt reklamy jest dobry. Jednym z podstawowych będzie konwersja – sprawdzenie, czy dana reklama przynosi realne zainteresowanie ofertą i sfinalizowane zakupy. Projekt taki powinien też pozwalać na łatwą identyfikację Twojej firmy. Jeżeli wiadomo co, ale nie wiadomo gdzie można kupić, reklama nie przyniesie pożądanego rezultatu. Reklama nie powinna też być chaotyczna, zawierać zbyt wiele tekstów i elementów o różnych kolorach i stylach. Prostota i czytelny przekaz zawsze sprawdzają się najlepiej.