Zapraszamy Cię do skorzystania z naszego kalkulatora On-line lub do kontaktu
kalkulator On-line
kontakt
Prowadzenie kanału na LinkedIn
Obecność firmy w mediach społecznościowych jest obecnie niesamowicie ważna. To tutaj buduje się wizerunek eksperta, nawiązuje relacje biznesowe i sprzedaje swoje produkty i usługi. Jedną z bardziej rozwijających się i nastawionych na biznes platform jest LinkedIn. Twoje przedsiębiorstwo również powinno się na niej znaleźć.
Prowadzenie profilu firmowego na LinkedIn od podstaw
Posiadanie profilu na tej platformie umożliwia budowanie społeczności wokół marki, kreowanie wizerunku i zwiększenie sprzedaży. Firma może tu również prowadzić rekrutacje i znaleźć wartościowych pracowników nastawionych na rozwój. Pracę z każdym klientem rozpoczynamy od określenia celu obecności na LinkedIn. Dzięki temu możemy wspierać tworzenie profilu i komunikacji w taki sposób, aby przynosiły Twojej firmie jak najwięcej korzyści.
Prowadzenie profilu firmowego na LinkedIn jest doskonałą metodą na odnalezienie innych przedstawicieli branży i osób nią zainteresowanych. Na tym portalu dużo łatwiej ich zidentyfikować i nawiązywać kontakty z potencjalnymi kontrahentami. Możesz też wykorzystywać tę platformę do przekierowywania ruchu na stronę internetową Twojej firmy.
Jak prowadzić LinkedIn? Najważniejsze aspekty
Jak w każdym medium społecznościowym, i na LinkedIn liczy się przede wszystkim aktywność. Regularne publikacje pozwalają na osiągnięcie większej widoczności profilu. Warto też zadbać o wartościowy kontent, czyli treści, które pozwolą na rozwiązanie problemów grupy docelowej.
Nie można zapominać, że chodzi tu o społeczność. Pytani o to, jak prowadzić LinkedIn, zawsze zwracamy na to uwagę. Zdobywanie obserwujących, odpisywanie na wiadomości i komentarze to zadania, które trzeba wykonywać codziennie.
Prowadzenie LinkedIn – samodzielnie czy przez zewnętrzną firmę?
Jeżeli zastanawiasz się, czy zlecić komuś prowadzenie LinkedIn, oto kilka powodów, dla których warto to zrobić. Przede wszystkim jest to oszczędność czasu. My zajmujemy się planowaniem, tworzeniem treści i interakcjami. Działamy zgodnie z Twoimi wytycznymi i dbamy o wizerunek Twojej firmy. Dzięki temu Ty możesz skupić się na swojej działalności, a media społecznościowe pracują na Ciebie. Outsourcing obsługi LinkedIn to również o wiele mniejsze koszty, niż zatrudnienie specjalisty na pełny etat.
LinkedIn. Jak prowadzić profil z głową?
Pracując nad profilem Twojej firmy, zajmujemy się tym profesjonalnie i na każdej płaszczyźnie. Dzięki temu faktycznie zauważysz rezultaty posiadania LinkedIn. Jak prowadzić profil, to tylko z kompleksową strategią. Pomożemy Ci dobrać odpowiednie działania, treści i grupę docelową. Pomożemy Ci podbić LinkedIn i osiągnąć sukces.