Zapraszamy Cię do skorzystania z naszego kalkulatora On-line lub do kontaktu
kalkulator On-line
kontakt
Prowadzenie kampanii Google Ads
Prowadzenie kampanii Google Ads
Reklama w Google jest aktualnie jedną z najskuteczniejszych form marketingu. Istnieje kilka rodzajów kampanii SEM, a komunikaty reklamowe mogą być emitowane zarówno w obrębie wyników wyszukiwania Google, jak i w partnerskich witrynach, aplikacjach i na platformie YouTube. Jej największą mocą jest zdecydowanie możliwość precyzyjnego targetowania odbiorców reklam, których bez problemu możesz przekuć w potencjalnych klientów swojej firmy, jeśli tylko prowadzenie kampanii Google Ads oddasz w ręce profesjonalistów.
Prowadzenie kampanii Google
Google to obecnie najpopularniejsza wyszukiwarka internetowa na świecie. W Polsce korzysta z niej aktywnie ponad 90% internautów, a pośród nich z pewnością są potencjalni klienci twojej firmy. Co ważne, płatność za reklamę jest pobierana przez Google tylko za konkretne kliknięcia, ponieważ prowadzenie kampanii Google zakłada model płatności PPC (Pay Per Click). Mocną stroną Google Ads jest możliwość rozpoczęcia działań już przy niewielkim budżecie, a efekty kampanii widoczne są już w kilka minut po jej rozpoczęciu.
Prowadzenie Google Ads
Dzięki kampanii SEM twoja firma zyska szybki i znaczny wzrost sprzedaży, ponieważ reklamy będą emitowane tylko osobom realnie zainteresowanym produktami i usługami twojej marki. Dobrze zaplanowane targetowanie w połączeniu ze skuteczną kreacją to przepis na sukces prowadzonych działań. Ponadto prowadzenie Google Ads umożliwia realizację strategii racjonalizującej, czyli skierowanej do klientów powracających i tych z największymi obiekcjami. Wszystko to za sprawą zaawansowanych możliwości do remarketingu, które pozwalają na emisję reklam tym użytkownikom, którzy już zapoznali się z twoją marką, ale z jakichś powodów nie zdecydowali się na zakup produktu lub usługi.
Kampania Ads
Jeżeli twojej firmie zależy na szybkim osiągnięciu celów biznesowych i wzroście sprzedaży, to kampania Ads spełni twoje oczekiwania. Nasza firma każdy projekt rozpoczyna od szczegółowej analizy potrzeb, aby następnie ustalić jasne cele kampanii. Kolejnym krokiem jest przeprowadzenie szczegółowego audytu konkurencji oraz określenie budżetu reklamowego. W dalszej kolejności kampania jest przygotowywana do startu: trwają zaawansowane prace analityczne, a nasi specjaliści przygotowują komunikaty reklamowe i precyzyjnie dobierają grupy odbiorców. Po rozpoczęciu kampanii stale ją monitorujemy i optymalizujemy, aby finalnie dostarczyć twojej firmie raport, którego wyniki będą satysfakcjonujące dla całego zespołu.