Kalkulator prowadzenia kampanii na social mediach
Prowadzenie social media – cennik w zależności od zmiennych
Osoby posiadające jakiekolwiek konto na mediach społecznościowych w pierwszym odruchu mogą być zszokowane samym faktem płacenia za prowadzenie social media. Cennik oscyluje w granicach od kilkunastu do kilku tysięcy złotych miesięcznie. Wynika to z niezwykle szerokiej gamy usług, które nasza firma może zaoferować w prowadzeniu kont w mediach społecznościowych naszych Klientów. Sama częstotliwość zamieszczania postów oraz inne, dodatkowe elementy do nich załączane bardzo mocno wpływa na wycenę usługi.
Marketing online
8 postów miesięcznie
8 postów miesięcznie
od 750 zł netto miesięcznie + budżet do wydania przez Facebook Ads
od 750 zł netto miesięcznie + budżet do wydania przez Google Ads
Koszt finalny
Szacowany koszt to:
* Pamiętaj, że wycena jest orientacyjna - finalny koszt Twojego projektu jest uzależniony od wielu czynników, takich jak skomplikowanie, czas realizacji, ilość materiałów, potrzebne licencje itd. Finalną ofertę będziemy mogli przedstawić po skontaktowaniu się z Tobą i poznaniu Twoich potrzeb.
Podsumowanie
Opis | Informacja | Ilość | Cena |
---|---|---|---|
Zniżka: | |||
W sumie (netto): |
Prowadzenie fanpage – cennik i zakres działań
Konto biznesowe w większości mediów społecznościowych posiada znacznie bardziej rozbudowane możliwości, aniżeli konto prywatne. Jesteśmy w stanie w kompleksowy sposób przeprowadzić analizę danych, które daje nam prowadzenie fanpage. Cennik zawsze będzie obejmować stałą kontrolę statystyk, która pozwoli na zarysowanie długofalowej strategii. Monitoring liczby wyświetleń, polubień, udostępnień, czy też wskaźnik konwersji to tylko kilka danych, które nas specjaliści analizują i wyciągają wnioski potrzebne do dalszego rozwoju działalności w mediach społecznościowych.
Ile kosztuje prowadzenie social media?
Trudno powiedzieć ile kosztuje prowadzenie social media, ale można wymienić zakres podstawowych usług, które wliczają się w tę cenę. Oczywiście przede wszystkim mamy pisanie i udostępnianie postów, które zostały przygotowane na skutek wcześniej ustalonej strategii. Ich częstotliwość może zostać dostosowana na potrzeby naszego Klienta. Dzięki wyspecjalizowanym w swoim fachu grafikom jesteśmy w stanie przygotować personalizowane animacje oraz grafiki. W przypadku, gdy konieczne jest dodanie zdjęcia, możemy także skorzystać ze zdjęć premium. Oczywiście wszystkie działania są podsumowywane w okresowym raporcie udostępnianym Klientowi.
Prowadzenie mediów społecznościowych – cena nie gra roli?
Nasze doświadczenie bardzo wyraźnie pokazuje, jak istotne przy okazji sprzedaży jest prowadzenie mediów społecznościowych. Cena może zostać dostosowana do indywidualnych potrzeb Klienta, a długofalowe efekty mogą wyraźnie poprawić wyniki finansowe firmy. Dzięki elastycznemu i kompleksowemu podejściu, usługi oferowane przez naszą firmę cieszą się dużym zaufaniem wielu partnerów. Zwracamy uwagę nie tylko na dużą liczbę aktywności na profilu, ale także na dużą liczbę różnych mediów społecznościowych, dlatego też oprócz Facebooka, możemy podjąć współpracę także w prowadzeniu Instagrama, LinkedIna, a nawet YouTube’a i Twittera.